November 10, 2011

bukan lu punya cerita lha!! ini aku punya cerita!!

Posted By Jibam Xavier at 5:40 PM
"kau dan aku adlah satu xkira ape"
"kau..kau..aku..aku lha"
.."haha"..
..kite same tp xserupe..
itulah kau dan ak..beza rupa tp 1 jiwa
kite jnji sumpah setia nk slalu brsame
itulah y  di namekn
.."CINTA"..
cinta lahir dri hati y tulus dan suci..
dijge dgn baik dan dgn penuh kasih sayang..
cinta itu adlah satu anugerah wey
dicinta dan mencintai
kau dan ak dh rasai sgale pahit manis dlm p"jlnn bcinta..
kau dan ak tlah lalui dugaan dan rintangan
y kita sndri xsngka..
pda ak , utk bhagia kite msti lalui sgalany
brsame xkira ape jua cara..
bkn skali atau bkn ny dua
kau dan ak dh bnyk pngalaman brcinta
tp cinta kau dan ak sngt berbeza
kau buat ak mcm ade kt syurga
kt mulut ak cakap "oke aje if kau jauh"
kt hati aku ckp 
"OMG! how do i live without u by my side"
kt mulut ckp cmtu lerr sbb xthu speaking..
kt hati xpe lha xde org dgr kn..
mcm2 lha y dh jdi dlm prcintaan nie..
kdg2 smue p'kataan y kluar dri mlut bkn ny blh pakai...
melainkn blerr pndangn mata trus ke mulut dan terus ke hatii..
ade org lain ckp plak
melainkn blerr pndangan mata terus ke otakk dan terus kt hatii..
xkisah lha ape pun , jnji ia smpai ke hatii..
haa , msti kna ade connection..baru true...hehe :)
dlm mase y singkat nie , ak knal dia pn baru lg wey..
tp tuhan aje y thu hati kami..
khidupan kami sgt bhagia..
mgkn ni lha takdir y dimaksudkn..
kita xblh ubah takdir..takdir y ubah kita..
rmai y dok cabar ak , dy org ckp ak nie player..
ok la ak ngaku lha ak nie player..
tp tu DULU...fhm ke xfhm...DULU..
D+U+L+U=DULU
=DULU=
ape ssh sngt utk kau mengerti maksudku itu??
waduhhhduhhh..
smpai kapan kau tdk mahu mengerti
ape y ak maksudkn ini..
aku tdak mengerti..
empppppppp...........
skrg nie ak dah brubah lha..
sape ckp playerz xblh brubah..
niat kne btul la bhaii...
ak bkn nk gebang atau nk kencing korunk lha,
tp ak serious dh brubah..
ak bkn playerz lg dong sygg...
hati ak ade satu...then cinta ak pn satu..
hny utk y satu la..
bkn ny dua bkn ny tiga ataupn 4 ke 5 ke..
no.no.no.no.no.no.
no more oke..
wlaupn ak pnah tluka dan mlukai,
smue tu ade hikmah disbalik ny..
tp y plg xbest ny dilukai lha sbb mlukai itu best...
hahaha..just joke ok..
ape2 pn , hdup msti mau go on..
kte nie mcm plakon lha kat dunia nie
lau kte bijak,hasil ny bgus lha...
dlu ak xsdar mne intan mne kaca...
lha ni ak thu dh beza mne kaca mne permata...
biar lha mlut org bebas bkata2
asalkn ak thu apa ak buat ngan dia..hahaha..
lha ni nk kata rambut sme2 hitam pn xblh dh
sbb rmbut ak sndiri pn warna ape pn xthu...
lha ni mcm nie lha..kesimpulan ny ialah
aku syg , cinta , rindu , gylerr , mabuk , 
sgala2ny ngan bby (fatin amyra)..
dia lha intan dia lha pmata dia lha kaca dia lha berlian
dia lha bata dia lha tar dia la smue...
bulan bintang langit awan pn dia lha jugakk...hahaa..
ohh sygkku miss fatin anak kpd abah dan mama dy
kakak kpd adik dia dan wife kpd aku..
ak sayang dan cinta padamu...


assalamualaikum...!!!
 

Bubut punya stories Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting