July 29, 2011

arghhhh ..........???!!!!!!!

Posted By Jibam Xavier at 9:54 AM Links to this post

banyak cinta yg dtg dan pergi dlm hidup ak..
ada yg bhagia dan ada yg kecewa..
susah nk capai kebahagiaan kalau xda 
kesefahaman antara satu sama lain..
kecewa dtg tanpa ak undang . 
sesuke hati dy aje nk dtg dalam hidup org y bcinta...
cinta bukan saja memberi malah ia juga menerima..
kdg2 bila kta tlalu cinta , buruk padahnya...
tp bila tlalu dicintai , ada makna tsembunyi...
ak , dh bnyak kali cintai pasangan ak sepenuh hati..
tp akhirnya kecewa dtg menapak dlm hati ..
jarang bg ak utk rasa kebahagiaan dlm cinta nie..
tp bila skali bhagia , ak lupa sgala duka lara..
pnah ak cintakan seseorg nie , sgt cintakan dy ,
tp knp dy x pnah nk hargai ak mcm mana ak hargai dy.
apa slah ak kat dy sbnarnya ..
jnji2 y dy bg kat ak smua palsu . apa y dy nak smua ak ikut ,
then apa lg y dy nak sbnrnya ak pn xfhm..
smpai saat nie ak akui dy msh lg lam hati ak ..
tp sbg kenangan y xdpt ak lupakan ..
cinta y ak bg kat dy dlu dh luput n xkan jd milik dy lg..

One Thing i Know ...

Posted By Jibam Xavier at 12:27 AM Links to this post
i keep thinking of how much i love talking to u .
how good u look when u smile .
how much i love ur laugh .
i daydream about u off and on .
replaying pieces of hour concersation
Laughing at funny things that u said or did .
i've memorized ur face & the way that u  look at me .
i catch my self smiling again at what i imagine .
i wonder waht will happen the time we are together , & even .
though neither of us know what the future holds .
i know ONE thing for sure u're the best thing that ever happen to me . . . 
~ I LOVE YOU ~ 

July 27, 2011

Cinta , Sayang , Suka & Minat ...

Posted By Jibam Xavier at 10:57 PM Links to this post
CINTA
Ak mngharapkn kau mnjadi milik ak ,
segala apa y ak lakukn adlh mgharapkn kau utk terima ak . 
ak nak kau tahu , y ak SAYANG dekat kau sngt2 !
dan seboleh ny ak xnk sakitkn hati kau , 
sebab ak sentiase fikirkn tentang diri kau .
CINTA ak tujukn utk seseorang y ak selalu ingt dan rindu .
tanpa kau ak akan rase sunyi dan . .
ak cintakn kau sepenuh jiwa dgn hati y ikhlas ,
walaupun kau buat tak tahu aje dekat ak . .

SAYANG
Ak memerlukn kau di mase ak mahukn seseorang 
utk ak berkongsi rahsia dan kisah duka ,
selalu ny ak akan sayangkn seseorang y  sanggup
menjadi TELINGA kepada msalh ak .
SAYANG ak tujukn utk seseorang y boleh 
membuang mase utk mendengar ,
Dan memeningkn kepala ny dgn msalh ak , c(: . .

SUKA
Ak sukakn kau kerana kau seorang y happening ,
kau happy-go-lucky c(:
bila bersama dgn kau , ak rase bhagia sngt2 .
kalau boleh ak nak duduk aje dekat tepi kau smpai bila2 .
bila tak jmpa kau , ak rase rindu separuh mati sngt2 .
RINDU ak tujukn utk kau , huhu !

MINAT
Apa sesuatu y ada diri kau y menarik perhatian ,
ak utk mendekati kau
MINAT ak tujukn kepada kau ,
y ada sifat peribadi atau barang y ak mahukn . . =)

July 17, 2011

KEHIDUPAN !

Posted By Jibam Xavier at 1:52 PM Links to this post
Kehidupan nie x lari dari masalah ...
Bila kita buka aje mata ,
Ada aje benda y x kena !
Sabar aje lha ..ツ huhu !
Empppppp ,
Alangkah best ny  , apa y kita impikan kita dapat ,
Kalau smue y di rancang , berjalan dengan lancar ,
Best ny kalau hidup x ada sebarang masalah ...
Tapi kehidupan x semudah y di impikan ,
Tak semudah y di katakan ,
Banyak halangan dan dugaan y kita kena tempuh dan lalui...
Zaman kanak - kanak , 
Adalah zaman y paling menggembirakan ツ
Kalau dulu masa kecik - kecik ,
Kita selalu fikirkan ?
Bilakah kita akan besar dan meningkat dewasa...
Tapi bila sudah dewasa ,
Rasa macam nak lari aje !
Rupa ny susah ...
Kehidupan bila dah meningkat dewasa nie .
Begitu banyak dugaan y kita nk kena lalui ...
Mengingati zamam kecik - kecik dlu ,
Boleh membuat kita tersenyum sendirian .
Ketika dlu kita bolah bermain tanpa rasa malu ...
Tapi bila dah besar nie ,
Nak bertegur siapa pun rasa malu ...
Apa - apa pun zaman kita kecik dlu ,
Adalah zaman y paling best dan menyeronokkan ...
Tak perlu fikir pasal hati dan perasaan ,
Tak ada cinta dan segala ny ...
Yang ada hanya lha ...
Gelak dan tawa ツ !
 Rindu ny ak pada zaman kecik - kecik dlu
Tidak terkira ...
Alangkah best dan bahagia ny ,
 Kalau masa tu boleh berputar kembali  
ツ 







 

Bubut punya stories Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting